مدیر تولید کیست؟
مدیریت تولید بهعنوان یکی از ارکان اصلی در هر صنعتی، نقش بسزایی در ارتقاء کارایی، بهینهسازی بهرهوری و حفظ استانداردهای کیفیت محصولات ایفا میکند. این
مدیریت تولید بهعنوان یکی از ارکان اصلی در هر صنعتی، نقش بسزایی در ارتقاء کارایی، بهینهسازی بهرهوری و حفظ استانداردهای کیفیت محصولات ایفا میکند. این
مدیریت تولید بهعنوان یکی از ارکان حیاتی در دستیابی به اهداف استراتژیک سازمانها و افزایش رضایتمندی مشتریان شناخته میشود. این فرآیند پیچیده و چندوجهی، سازمانها
فرانچایز بهعنوان یک استراتژی کلیدی در توسعه کسبوکار، فرصتی برای شرکتها فراهم میآورد که با استفاده از نام تجاری و سیستمهای تجاری موجود، محصولات یا
تضمین کیفیت یک فرایند نظارتی است که در تمام مراحل تولید، عرضه کالا و خدمات حضور داشته و تلاش میکند تا خطا و خسارات را
خرده فروشی یکی از فعالیتهای اصلی بازاریابی است که در آن کالاها و خدمات از طریق فروشگاهها، سایتها یا سایر کانالهای توزیع به مشتریان نهایی
فایفو و لایفو از رایجترین روشها برای کنترل موجودی انبار هستند؛ که به کمک این دو روش میتوانید میزان دارایی انبار را تعیین کرده و
فروش یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر کسبوکار است. بدون فروش، هیچ کسبوکاری نمیتواند درآمدی به دست آورد و بدون درآمد، هیچ کسبوکاری نمیتواند هزینههای
کالاهای تند مصرف آن دسته از محصولات مصرفی در بازار هستند که سرعت فروش آنها در فروشگاه و همچنین سرعت مصرفشان توسط مصرفکننده بالا است.
در بسیاری از کسبوکارها، کارفرما یا مدیران برای فروش کالا یا خدمات به ویزیتور یا تیم فروش، پاداش میدهند. این پاداش همان کمیسیون یا پورسانت
بیش فروشی و فروش مکمل دو اصطلاح در بازاریابی و فروش هستند. در پروسه بیش فروشی، فروشنده نیاز مشتری را تشخیص میدهد. سپس در ازای
مجموعه msys (سیستمهای مدیریتی دیجیتال) در سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه دیدگاههای ERP و معرفی محصولات تراز اول دنیا فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان یکی از شرکت های فعال در پیاده سازی محصولات و راهکارهای SAP در ایران مورد توجه بسیاری از شرکتهای بزرگ قرار گرفته است.
© All rights reserved