خرده فروشی چیست؟ معرفی انواع خرده فروشی
خرده فروشی یکی از فعالیتهای اصلی بازاریابی است که در آن کالاها و خدمات از طریق فروشگاهها، سایتها یا سایر کانالهای توزیع به مشتریان نهایی
خرده فروشی یکی از فعالیتهای اصلی بازاریابی است که در آن کالاها و خدمات از طریق فروشگاهها، سایتها یا سایر کانالهای توزیع به مشتریان نهایی
فایفو و لایفو از رایجترین روشها برای کنترل موجودی انبار هستند؛ که به کمک این دو روش میتوانید میزان دارایی انبار را تعیین کرده و
فروش یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر کسبوکار است. بدون فروش، هیچ کسبوکاری نمیتواند درآمدی به دست آورد و بدون درآمد، هیچ کسبوکاری نمیتواند هزینههای
کالاهای تند مصرف آن دسته از محصولات مصرفی در بازار هستند که سرعت فروش آنها در فروشگاه و همچنین سرعت مصرفشان توسط مصرفکننده بالا است.
در بسیاری از کسبوکارها، کارفرما یا مدیران برای فروش کالا یا خدمات به ویزیتور یا تیم فروش، پاداش میدهند. این پاداش همان کمیسیون یا پورسانت
بیش فروشی و فروش مکمل دو اصطلاح در بازاریابی و فروش هستند. در پروسه بیش فروشی، فروشنده نیاز مشتری را تشخیص میدهد. سپس در ازای
حسابداری انبار یکی از مهمترین بخشهای حسابداری در یک کسبوکار است که به مدیریت و کنترل موجودیهای انبار مربوط میشود. موجودیهای انبار شامل تمام کالاهایی
انبارگردانی یکی از فعالیتهای مهم در مدیریت زنجیره تامین و سازمانهای تولیدی و بازرگانی است. درواقع انبارگردانی به فرآیند مدیریت و کنترل موجودی کالاها در
انبارداری یکی از مهمترین بخشهای زنجیره تأمین است که برای نگهداری و جابجایی کالاها و مواد اولیه در یک محیط کنترل شده و امن انجام
تدارکات یکی از فعالیتهای اساسی و حیاتی هر سازمانی است که به تامین کالاها و خدمات مورد نیاز برای انجام فرآیندهای سازمانی میپردازد. مدیر تدارکات
مجموعه msys (سیستمهای مدیریتی دیجیتال) در سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه دیدگاههای ERP و معرفی محصولات تراز اول دنیا فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان یکی از شرکت های فعال در پیاده سازی محصولات و راهکارهای SAP در ایران مورد توجه بسیاری از شرکتهای بزرگ قرار گرفته است.
© All rights reserved