Search
Close this search box.

ماژول مدیریت اسناد

اسناد و مدارک سازمان، دارایی ملموسی است که مدیریت آن را به هر سیستمی نمی‌توان سپرد.

سازمان‌های بزرگ که روزانه اسناد و گزارش‌های متعددی تولید می‌کنند همواره مساله مدیریت اسناد دارند اما این موضوع برای کاربران SAP کاملا مساله‌ای حل شده است

ماژول مدیریت اسناد

تجمیع، ذخیره و پردازش اسناد را به سیستم مدیریت اسناد SAP بسپارید

سالانه سازمان‌ها هزینه‌های قابل توجهی بابت عدم مدیریت صحیح اسناد و گم شدن آنها می‌پردازند. اسنادی مانند مدارک، نقشه‌ها، قراردادها، پرونده نیروهای سازمان و … همگی از جمله اسنادی هستند که با افزایش حجمشان، مدیریت اسناد سازمان را دچار چالش می‌کنند. البته تمامی چالش‌ها به کمک مدیریت اسناد SAP رفع می‌شود. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یک سیستم برای نگهداری تمامی اسناد

یک سیستم برای نگهداری تمامی اسناد

در دسترس تمام کاربران

در دسترس تمام کاربران

رشد کنید!

مدیریت ساده توزیع و گردش اسناد

سیستم‌های فروش و توزیع SAP

نیاز به مشاوره دارید؟

اگر قصد آشنایی بیشتر با این راهکارها را دارید فرم دمو را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما برای اطلاعات تکمیلی با شما تماس بگیرند.

پیمایش به بالا